Wednesday, August 01, 2012

tak kan ku biarkan

seronoknya sediakan bahan untuk anak murid belajar esok selepas pekena nescafe secawan :)
dan mendengar lagu sambil nyanyi2... yang belom siap adalah RPH... kenapalah perasaan membuat rph ini tidak hadir lagi... lepas ni kot..

mereka sangat comel bila diam dan seperti mencabar aku bila bising... sabar2... jangan marah~ bulan pose..
>> sesungguhnya aku sayang mereka... sayang anak murid2 aku yang comel (anda tak leh lawan kecomelan guru anda ye anak murid)

jom tengok ape aku da buat selama 2 minggu...

simple2 saje... semoga menjadi satu kegembiraan menulisnya :)

orang lain guna kertas bunga-bunga, aku guna kertas kuning je.. tak pe, yang penting isi dan kemas~

nilai dan kbkk untuk perancangan murid-murid...

hahaha.... aku adalah guru pj sem ni... percayalah ( muka merayu kepercayaan)

major~~ subjek kesayangan

biasa ke kan.....

gigihnya aku tulis banyak macam tu sekali.... :) demi anak didik
alhamdulillah, da nak abes 2 minggu.. aku da mula nak masuk dalam sekolah.. hati aku da mula kat sekolah walaupun penat setiap hari..
bukan mudah menjadi guru, tapi seronok~ bagi aku...

bila aku tenung muka anak murid yang aku syg, aku selalu pk yang mereka akan besar dan berjaya.. huhuuu.. terharu. nakal tu nakal juga ye, tapi belajar..

:: aku takkan benarkan mereka main2..sebb aku syg diorang.. sama seperti aku tak benarkan orang main2kan hati aku... 5ibnu rusyd, 4 ibnu rusyd, 3ibnu rusyd, 5 abu darda... ape pun korang, cikgu sayang sesangat kat korang

p/s : tetiba rindu kat pelajar kat sk kedai buloh... >>mode guru penyayang<

1 comment:

Anonymous said...

hiya cikpentol.blogspot.com blogger found your website via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your blog http://bestwebtrafficservice.com they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic Take care. Mike

randomly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...