Wednesday, August 29, 2012

maggi style :: stylo lah sangat ::

assalamualaikum....

pernah satu hari, aku terbaca tentang kisah satu kesedihan di satu ruangan blog.. dalm tulisan tu, aku bace tentang kesedihan... mungkin penulis juga merasai kesedihan saat menulis itu...bezanya dengan aku, aku akan melalui kesedihan tersebut dan biarkan ianya berlalu, dan aku akan mulakan penulisan...

pertamanya, apabila kita bersedih, bersedihlah sebentar sahaja... orang kate bersedih cara masak megi~ hahaha...

maka, mase bersedih tu, g la wat ape pun yang boleh meluahkan kesedihan... lau aku la, biasa aku akan...

1. g pantai... duk diam-diam kat pantai... tengok laut.... (dah lame tak buat ni )
2. tulis dalam buku atau diari... tulis segala tidak puashatian ( tak de mase nak buat sangat)
3. menangis sampai tidur
4. solat hajat
5. pegi jalan-jalan beli barang
6. jejalan ngan orang yang sayang kita ( ni pepuan)

dan perkara yang aku jarang amat nak buat adalah cerita sambil nangis depan orang.. sebb aku rasa malu sangatla bila orang tengok air mata aku mengalir walaupun orang tu orang yang rapat ngan aku... sebb mungkin selama ni aku berkarakter seperti tough je kunun kan :)

dah banyak da merepek kerepek kriuk2 meggi da ni... i should stop.. bdw, hari ni kat sekolah ak ada majlis jamuan raya... oh! i should watch my diet la... and i should learn many things rite now...

No comments:

randomly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...