Wednesday, February 01, 2012

alahai debat

mungkin tahun ni, aku sendiri dengan terpaksanya perlu merelakan bila aku stop dalam bidang perdebatan dengan team ipg!! hua3.. ase sedih, kosongnya hidup sebb debat tu antara sesuatu yang ada dalam diri aku, yang aku sendiri tanam, yang aku sendiri usaha untuk naik. bukannya bakat yang ada!!

tahun lepas mase debat ipg kat kampus tengku ampuan afzan, prestasi yang aku tunjukkan sangat tak baik menyebabkan expectation manager group debat tu da reject aku mentah2 untuk debat integriri akhir bulan ni. aku tak tahu menahu yang mereka(team debat ipg) akan hantar team untuk debat integriti ngan ump tu. tapi malangnya sangat malang, aku tak di ajak oleh manager group kerana kesilapan yang aku tunjukkan! hua2. mase aku tahu pagi tadi, memang ase kosong terus hidup ni dan aku merancang untuk move ke arena lain yang lebih bagus...>mungkin!

tapi, boleh ada kemungkinan tak yang aku akan diberi peluang kedua?? andai kate ada rezeki aku lagi dalam arena perdebatan ini, insyaallah, adalah terselit nama aku untuk di ajak menjoin diorang sekali!!


sedih bila ingat prestasi sebelum ni yang agak2 ok tetapi dimusnahkan dengan ketidakmahiran pada peranan lain.. aku terpaksa korbankan peranan aku sebagai perdana menteri/ ketua pembangkang untuk orang lain. tapi malangnya, aku mengorbankan segala kecintaan aku terhadap arena perdebatan...

aku pasrah.

No comments:

randomly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...