Wednesday, February 08, 2012

darah!

terkujat aku bangun je pagi-pagi tadi, aku nampak ada darah...

darah kat seluar tido..... timbul tanda tanya yang sangat banyak.. mcni banyaknya...?????????????????????????????????????????????????????????????????????? > cukup la banyak tu..

darah yang ada tu kat kami seluar! yang pelik, dari mane datangnya darah tu. aku check2 kaki aku, tak de lak luka.. memang terkejut la.. mai mane la darah tu.. semalam tak de!!

 pelik-pelik!! pastu aku duk pk la.. nape la...
pastu, tetiba lak, jumpa binatang ni atas lantai....

oh no!! pacat!
 tapi dia da mati.innalillah~
ntah la nape dia leh mati, maybe aku terkenyek dia kot...
akhirnya dapat la aku detect yang darah yang kena kat suar tido tu adalah darah pacat...
p/s: ape yang menjadi kepelikan aku ialah

1) mcne pacat tu leh masuk dalam bilik aku sebb bilik aku ada at the center of the house lah!!
2) aku last kua umah petang semalam...
3) kenapa pacat tu mati???

haha...

No comments:

randomly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...