Sunday, February 12, 2012

tukar background blog ketika mc :)

assalamualaikum...

harini 12 feb aku apply cuti rehat. akibat demam sejak rabu lepas. so, mintak mc untuk rehat saje kat umah. tanpa kua umah...

aktiviti hari ni ialah antaranya,

1. bukak tingkap umah
2. basuh kuali dan bersihkan dapur
3. tukar layout blog!!

korang perasan tak blog aku da berkelip2 ni?? hahaha... aritu aku guna background yang sngt kuno. tak sempat lagi masa tu nak ngadap benda hitam empat segi ni... skunk ni cuti rehat, aku guna la mase nak mengeledah blog dan tukar ape2 yang patut...

b4 ni aku letak sume gambar family members aku, masih relevan kah meletakkan gambar2 kat ctu?? mcm blog aku n family lak... ntah la.. no idea lagi sekarang..
t akan di pk kan..

p/s: take care. sekarang musim panas. banyakkan minum air.. lau ada rasa nak demm, terus makan ubat dan banyakkan rehat. jangan p main panas lak ye...

:) pesanan ikhlas dari cik pentol =)

No comments:

randomly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...