Sunday, July 31, 2011

bila down, bawak p jalan...

assalamualaikum.....

aku down diler r mase duk dalam kelas tadi... memang tak leh pergi la... tapi, ingat pesan biskot...walau ape pun, kita kena kuat... bila down cane pun, keep on smiling.... dapat mengubat.. tapi aku masih belom kuat untuk berpura2 gtu ye biskt...
so, need more kaunseling....


n petang ni p dating ngan adik kat yayasan terengganu... seronok gak la walaupun penat seb tak sempat pape, da tercongok depan umah. tukar baju pun tak sempat... terus g kt... seb bek gak tak jadi driver..lagi penat...
hehehe... pas g wisma, p giant, mydin segala.... semata2 nak cari screen protector fon n nak beli headset... lau kua ngan adik, tetiba je jadi sporting nak kuarkan duit kan...

then, p beli makanan la plak... da lapor da.. tadi kan tengah down, jadi tak la makan mane pun... so, skunk mase tuk makan... n aku telah melunaskan hutang ngan kawan yang cakap aku kedekut sampai menagis aku dia ngata aku gtu malam2 buta weekend baru ni....(pasni, jangan nak cakap aku kedokut lagi ea)

k la, bila sudah mendapat terapi, kami pun pulang la ke rumah sewa aku dan dia drive balik ke besut.. sampai pkul 720 malam.................. selamat menyambut puasa untuk keluarga di rumah. this weekend, insyaallah akak balik :)

ckup la untuk entry kali ni ye, ak wat kerje la pulak.... :)
kamsahamida kerana membaca....

 *kurang sopan la duk ternganga gtu..... gambar lain la yang lagi sopan ea....

No comments:

randomly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...