Friday, July 01, 2011

considerable...

ok! assalamualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang!! hehe..

haish, lame sungguh beta tidak berblogging ya.... maaf la, aku sangat terkekang sekarang. first, sebb aku duk kat umah sewa yang tade line internet! so, bila g kuliah pun, aku tak leh nak online sangat.. hoish..

ok.. lupakan tentang lame tak blogging tu. kita move cite pasal consierable lak k...
nape ye guna word tu??

ok, mula bercerita k!!

dalam waktu cuti hari tu, aku tengok la cite nora elena kat tonton.com. so, ape yang aku leh conclude dalam cite ni, pempuan ni jenis yang considerable lak juga kan.. walaupun kawin ngan orang yang dia tak suka, dia tak 'aim' orang tu, tapi still leh setia n hidup ngan orang yang ditakdirkan tu.. ohhh so sweet!

same gak dalam novel tulisan hlovate, aa+bb.. best la cte ni.. banyak bangkitkan semangat dalm hidup. bdw, men should work for it la.. pempuan ni bukan susah pun, korang kena sabar jela.. so, for me, there's no wooried lau sekarang ni tade bf lagi sebb lau aa pun belom tentu.. then?? kamoo pk sendri k..

k la.. kepada kawan2 yang baca tulisan ni.. the thing is;

::walau ape pun yang terjadi, kautkan semangat n cari kekuatan dalam diri!!::


~pesanan: biskut a.k.a AO a.k.a benz aliff !! i hope he will be like AO..amin

No comments:

randomly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...