Saturday, July 30, 2011

29 july 2011

assalamualaikum....

sebelum panjang lagi duk merapek dalam blog ni, meh sini nak mintak maaf sebb da lame sangat tak menggores dalam laman sesawang ni... hehehe.. sebb kekangan yang melanda dan ketidakstabilan cara hidup di rumah sewa..

hehe.. senang citer, tak bape reti lagi nak adapt ngan hidup baru ni...

alhmadulillah, so far so good duk umah sewa,.. ok la kan.. dapat lak sahabt yang prihatin... balik lewat cikit je umah terus tye nape lambat... balik ngan sape.. hah, kalau outing tak yah citer la, mesti ada teman nye... alhamdulillah, terjaga la aku di rumah ni, tak de la liar sangat...

nak kate liar tu idok le, tapi lau tak di jaga, mau je menjalar tengah2 malam ni bersama kaki rempit di luar sane... ya allah, peliharala hati ku ini...

aku tak kuat... takot juga kan....

hah, ada 1 tajuk nak wat kua arini...
aku balik lewat ke maktab. kul 7 malam dari umah... tapi kawan tolong drive la.. lau aku drive, kurang konfident gak sebb ada silau.. tak berani la sebb da terlanggar da aitu... so, kena mintak tolong la kalau tak mampu, jangan nak tunjuk hebat je kan...

n kawan2 serumah dah mula risau sebb diorang tahu aku tak leh drive malam... nikmatnya ada housemate yang caring ni.. alhamdulillah.... bila aku cakap aku balik ngan kawan, nampak cam muka diorang da 'bertukar rona da'... haish, jangan r pk lain plak.... aku naik kete 3 orang k.. just abaikan sebb tak bape nak penting...

then, bila sampi umah, bilik da macam tongkang pech..... haish, penat bertambah penat bila tengok bilik  ni bersepah sane sini............ sabar la cik pentol oi....

k la, nak kemas bilik dulu ye,...
kamsahamida kerana menjenguk blog ini...
assalamualaikum...

No comments:

randomly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...