Wednesday, March 09, 2011

pengalaman berasaskan sekolah 3

assalamualaikum..

hari ni, rabu 9 mac.... hari ke3 pbs kat sk kampar..
sekolah ok..
murid bising... ada yang baik..

tapi kalau da bising tu, masyaallah..... penat aku jerit.. susah nak kawal.. n arini aku telah gagal mengawal kelas.. huk3... sedih..

kali ni, aku pilih untuk buat kat kampar, perak... weekend lepas, aku spend mase 2 hari untuk dihabiskan bersama orang2 yang aku sayang... best la jugak seposen..
haha...

kat kampar lak, rutin harian macam biasa,,, g sekolah awl pg. sampai sekolah kena relief kelas.. pastu, balik sekolah tido..
penat la jugak.. kerja banyak lagi tak ciap... nak online pun jarang yang sempat.. haha, padahal aku ni yang malas..

ada benda yang dirisaukan sekarang ni...
risau sebb nak balik ari jumaat ni..

t aku akan cte lagi sepanjang pbs aku.. skunk ni engah kalut nak g kantin la..
jap g nak masuk kelas lak...

stress......! tapi masih boleh dikawal.

No comments:

randomly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...