Saturday, November 20, 2010

sweet moment of me

Assalamualaikum....
Arini baru balik rumah n baru dapat on9. 1st of all, tq to all my friends yang da wish besday ni... tq k..
Semoga doa kalian makbul dan aku nenjadi lebih baik dari sebelumnya.. tq kerana mengingati aku...
Tak sangka seramai itu yang wish kat wall fb aku tapi malangnya, tak dapat buka kerana masih berada di kampong halaman..
Hehe... tahun ni da 20 tahun.. ada 3 tahun lagi nak abis blaja.. Alhamdulillah, da 20 tahun da aku hidu kat dunia ni.. penuh dengan dugaan n nikmat yang telah aku dapat selama 20 tahun. Ada kalanya, iman aku turun, ada kalanya naik.. biasalah, aku manusia biasa...
Ada kalanya, aku menangis soang2 saat aku memerlukan kekuatan tapi aku masih memerlukan sahabat yang setia.. hurmm.... mcm2 kan.. biasa la tu...
K la... for now, ni dulu yang nak share. Nothing more...
Assalamualaikum... have nice day.

No comments:

randomly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...